Black Friday je tady! Slevy na obrazy až do 50% 🤩 Pouze do 30.11.2024.

Zákaznický servis

Doprava a platba

DOPRAVA ZDARMA při nákupu nad 2499 Kč!


Doprava


GLS kurýr

GLS kurýr

115 Kč

- spolehlivé doručení balíku přímo na vámi zvolenou adresu domů, do práce nebo na jinou adresu,
- e-mailové upozornění 2 dny před doručením balíku,
- SMS upozornění 3 hodiny před doručením balíku,
- garantované 3 pokusy doručení,
- možnost přesměrování balíku,
- možnost přeobjednat doručení,
- vysoká bezpečnost zásilek.


Zásilkovna

Zásilkovna (do 5kg)

95 Kč

- spolehlivé doručení balíku na vámi zvolené výdejní místo Zásilkovny kdekoliv na území České republiky, kde si ho můžete během pracovních hodin osobně vyzvednout,
- e-mailové upozornění den před doručením balíku,
- SMS upozornění v den doručení balíku na výdejní místo,
- úložná doba balíku na výdejním místě je 7 dní,
- přibližně 5358 výdejních míst,
- vysoká bezpečnost zásilek.


Platba


Platba dobírkou

Dobírkou

39 Kč

- za zboží zaplatíte při jeho převzetí v hotovosti.

Výhody: Objednávka vám bude odeslaná ihned po výrobě.
Nevýhody: Je potřeba mít s sebou hotovost.


Platba kartou online

Kartou online

Zdarma

- za zboží zaplatíte předem vaší platební kartou.

Výhody: Rychlejší a pohodlnější způsob platby.
Nevýhody: Neevidujeme žádné nevýhody platby kartou.


Platba bankovním převodem

Bankovním převodem

Zdarma

- za zboží zaplatíte předem bankovním převodem nebo vkladem na účet.

Raifaisen Bank
IBAN:
CZ3755000000000002585858
Číslo účtu:
2585858 / 5500
BIC/SWIFT:
RZBCCZPP

Variabilní symbol je číslo vaší objednávky.

*Při zadávání čísla účtu a ostatních údajů dbejte na ostražitost, protože v případě nesprávného vyplnění vám produkt nebudeme moct následně odeslat!

Výhody: Nemusíte mít s sebou hotovost.
Nevýhody: Objednávka vám bude odeslaná až po úspešném prijetí platby na náš účet.


Apple Pay

Apple Pay

Zdarma

- za zboží zaplatíte předem prostřednictvím Apple Pay.

Výhody: Rychlejší a pohodlnější způsob.
Nevýhody: Neevidujeme žádné nevýhody platby prostřednictvím Apple Pay.


Google Pay

Google Pay

Zdarma

- za zboží zaplatíte předem prostřednictvím Google Pay.

Výhody: Rychlejší a pohodlnější způsob.
Nevýhody: Neevidujeme žádné nevýhody platby prostřednictvím Google Pay.

Jak nakupovat

U nás jednoduše, pohodlně a rychle!

 

1. Výběr produktu

Prohlédněte si naši nabídku a následně si vyberte produkt, který vás zaujal. Kliknutím na tlačítko "PŘIDAT DO KOŠÍKU" se přesunete přímo do košíku.

2. Košík

V košíku se můžete rozhodnout zda budete pokračovat v nákupu nebo se rozhodnete pokračovat v objednávce (v košíku můžete měnit počet kusů produktu, ale můžete je také odstranit kliknutím na křížek).

V případě, že jste se rozhodli pro možnost pokračovat v nákupu, klikněte na tlačítko "Zpět do obchodu". Přesunete se na úvodní stranu a dále můžete do košíku přidávat nové produkty, o které máte zájem (zpět do košíku se dostanete po kliknutí na ikonu košíku v pravém horním rohu e-shopu).

Pokud jste si vybrali možnost pokračovat v objednávce, vyberte si nejprve způsob dopravy a platby.

3. Doprava a platba

Vyberte si způsob dopravy kurýr GLS, nebo Zásilkovna. Na výběr máte tyto způsoby platby: Převodem / vkladem na účet (Fio banka, číslo účtu: 2800613680/2010, variabilní symbol: číslo objednávky), Kartou a Dobírkou. Více info o dopravě a platbě najdete >>> ZDE.

Po výběru dopravy a platby klikněte na tlačítko "POKRAČOVAT" a přesunete se do objednávkového formuláře.

4. Objednávkový formulář

Vyplňte osobní údaje: Jméno a příjmení, Ulice a č. popisné, Město, PSČ, E-mail, Telefon. V případě, že nakupujete na firmu, vyplňte i políčka Firma, IČ, DIČ. V případě pokud jsou dodací údaje jiné než fakturační, zaškrtněte políčko "Doručit na jinou adresu" a vyplňte všechny potřebné údaje. Do políčka "Zadat poznámku pro prodejce" můžete napsat dodatečné informace ohledně vaší objednávky.

5. Odeslání objednávky

Pokud jste se obeznámily s obchodními podmínkami, odešlete objednávku kliknutím na tlačítko "OBJEDNAT s povinností platby".

Po odeslání objednávky vám přijdou informace o přijaté objednávce na vámi zadaný e-mail. Do 24 hodin bude objednávka vyřízena, o čem budete opět informováni na vámi zadaný e-mail.



Registrace

Upozornění: Pro nákup v našem internetovém obchodě není nutné se registrovat a přihlašovat do zákaznické sekce. Chceme pouze upozornit, že pro registrované a přihlášené zákazníky platí níže uvedené výhody.

V případě, že se rozhodnete zaregistrovat, máte k dispozici několik výhod:

a) nemusíte při objednávce pokaždé vyplňovat svou adresu a osobní údaje, popřípadě údaje firmy,

b) můžete sledovat svou objednávku (stav objednávky, datum objednávky, číslo objednávky, cenu a fakturu),

 

1. Pokud jste se rozhodli zaregistrovat, klikněte v pravém horním rohu e-shopu na "Přihlášení" a potem "Nová registrace". Vyplňte všechny potřebné údaje a klikněte na ikonu "REGISTROVAT". Po registraci vám přijdou na vámi zadaný e-mail informace s přihlašovacími údaji.

2. Pro přihlášení do zákaznické sekce klikněte v pravém horním rohu e-shopu na "Přihlášení". Do políčka "Jméno" zadejte svou e-mailovou adresu a do políčka "Heslo" zadejte heslo, které vám bylo po registraci doručeno na vaši e-mailovou adresu.

3. Po přihlášení jsou zobrazeny na levé straně e-shopu kategorie produktů, na které stačí kliknout a nakupovat.

4. V případě, že jste zapomněli své heslo, popřípadě pokud jste smazali e-mailovou zprávu, která vám po registraci byla doručena na vaši e-mailovou adresu, klikněte na "Zapomenuté heslo". Do políčka e-mail zadejte svou e-mailovou adresu a klikněte na ikonu "Odeslat". Na vámi zadaný e-mail vám přijde nové vygenerované heslo.

5. Pro odhlášení ze zákaznické sekce klikněte v pravém horním rohu na ikonu postavy "odhlásit".

Obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“podmínky”) společnosti Gario Art, s.r.o., se sídlem Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, IČ: 21908842, DIČ: CZ21908842 zapsána v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddílu C, vložce 140457, e-mail info@gario.cz, telefonní číslo +420 731 664 681  o („my” nebo „prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („smlouva“) uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách https://www.gario.cz/.

Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete >>> ZDE.

Ustanovení těchto podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti nás a Vás, a smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí e-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní e-shopu“).

Pokud některá část podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na našem e-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

 

I. Některé definice

II. Obecná ustanovení a poučení

III. Uzavření smlouvy

IV. Uživatelský účet

V. Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva

VI. Doručení zboží, přechod nebezpečí škody na věci

VII. Práva z vadného plnění

VIII. Odstoupení od smlouvy

IX. Řešení sporů se spotřebiteli

X. Závěrečná ustanovení

 

I. Některé definice

1. Cena je finanční částka, kterou budete hradit za zboží.

2. Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení.

3. Celková cena je součet ceny a ceny za dopravu.

4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.

5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na celkovou cenu.

6. Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření smlouvy o koupi zboží s námy.

7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného zboží a uzavřených smluv.

8. Vy jste osoba nakupující na našem e-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující.

9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na e-shopu.

 

II. Obecná ustanovení a poučení

1. Koupě zboží je možná jen přes webové rozhraní e-shopu.

2. Při nákupu zboží je Vaše povinnost poskytnout nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste nám poskytli při objednání zboží budeme tedy považovat za správné a pravdivé.

 

III. Uzavření smlouvy

1. Smlouvu s námy je možné uzavřít pouze v českém jazyce.

2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím e-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované námy tedy nad rámec celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.

3. K tomu, abychom mohli smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na e-shopu vytvořili návrh objednávky. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:

a) Informace o nakupovaném zboží (na e-shopu označujete zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);

b) Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny a požadovaném způsobu doručení zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby návrhu objednávky v rámci uživatelského prostředí e-shopu, přičemž informace o ceně, ceně za dopravu a celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného zboží a způsobu jeho doručení;

c) Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu;

d) V případě smlouvy, na základě které Vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, též informaci, jak dlouho Vám budeme zboží dodávat.

4. V průběhu tvorby návrhu objednávky může až do doby jejího vytvoření údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ objednávku vytvoříte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito podmínkami, v opačném případě nebude možné objednávku vytvořit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednávka zavazující k platbě“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo nám.

5. Vaši objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí objednávky a tyto podmínky. Potvrzením objednávky z naší strany dochází k uzavření smlouvy mezi námy a Vámi. podmínky ve znění účinném ke dni objednávky tvoří nedílnou součást smlouvy.

6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu zboží Vám však vždy v rámci e-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte.  

7. V případě, že v rámci e-shopu nebo v návrhu objednávky bude uvedena zjevně chybná cena, nejsme povinni Vám zboží za tuto cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení objednávky, a tedy došlo k uzavření smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Nová smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíte. V případě, že naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.

8. V případě, kdy dojde k uzavření smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení celkové ceny.

9. V případě, že máte zřízen uživatelský účet, můžete učinit objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

10. V některých případech umožňujeme na nákup zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám zboží poskytnuto se slevou.

 

IV. Uživatelský účet

1. Na základě Vaší registrace v rámci e-shopu můžete přistupovat do svého uživatelského účtu.

2. Při registraci uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.

3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.

4. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

5. Váš uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 1 rok nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle smlouvy.

6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.

 

V. Cenové a platební podmínky, výhrada vlastnického práva

1. Cena je vždy uvedena v rámci e-shopu, v návrhu objednávky a samozřejmě ve smlouvě. V případě rozporu mezi cenou uvedenou u zboží v rámci e-shopu a cenou uvedenou v návrhu objednávky se uplatní cena uvedená v návrhu objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve smlouvě. V rámci návrhu objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.

2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.

3. Platbu celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření smlouvy a před předáním zboží. Úhradu celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:

a) Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení objednávky. V případě platby bankovním převodem je celková cena splatná do do 1 týdne.

b) Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu GoPay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://help.gopay.com/cs/tema/cenik-a-obchodni-podminky/aktualni-cenik-a-obchodni-podminky/podminky-pouzivani-platebni-brany-a-gopay-uctu/podminky-pouzivani-platebni-brany-gopay-ucinnost-od-1-5-2018?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5qC2BhB8EiwAvqa41kkzSS4AuFkMKIsDu4LTBfudZJx6kcFx9KTMhX5ZjonovkRXW3r4oxoCaVMQAvD_BwE. V případě platby kartou online je celková cena splatná do do 1 týdne.

c) Apple Pay. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu GoPay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://help.gopay.com/cs/tema/cenik-a-obchodni-podminky/aktualni-cenik-a-obchodni-podminky/podminky-pouzivani-platebni-brany-a-gopay-uctu/podminky-pouzivani-platebni-brany-gopay-ucinnost-od-1-5-2018?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5qC2BhB8EiwAvqa41kkzSS4AuFkMKIsDu4LTBfudZJx6kcFx9KTMhX5ZjonovkRXW3r4oxoCaVMQAvD_BwE. V případě platby Apple Pay je celková cena splatná do do 1 týdne.

d) Google Pay. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu GoPay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://help.gopay.com/cs/tema/cenik-a-obchodni-podminky/aktualni-cenik-a-obchodni-podminky/podminky-pouzivani-platebni-brany-a-gopay-uctu/podminky-pouzivani-platebni-brany-gopay-ucinnost-od-1-5-2018?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw5qC2BhB8EiwAvqa41kkzSS4AuFkMKIsDu4LTBfudZJx6kcFx9KTMhX5ZjonovkRXW3r4oxoCaVMQAvD_BwE. V případě platby Google Pay je celková cena splatná do do 1 týdne.

e) Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení zboží oproti předání zboží. V případě platby dobírkou je celková cena splatná při převzetí zboží.

4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude též fyzicky přiložena ke zboží a dostupná v Uživatelském úču.

5. Vlastnické právo ke zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte celkovou cenu a zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.

 

VI. Doručení zboží, přechod nebezpečí škody na věci

1. Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete vybírat z následujících možností:

a) Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna.

b) Doručení prostřednictvím dopravních společností GLS.

2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.

3. Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Předpokládaná doba doručení zboží Vám bude sdělena v potvrzení objednávky. Doba uvedená na e-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí zboží budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

4. Po převzetí zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámyt dopravci a nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností zboží od dopravce převzít.

5. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít zboží, s výjimkou případů dle čl. VI.4. podmínek, nemá to za následek porušení naší povinnosti Vám zboží doručit. Zároveň to, že zboží nepřevezmete, není odstoupení od smlouvy mezi námy a Vámi. nám ale v takovém případě vzniká právo od smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení smlouvy. Pokud se rozhodneme tohoto práva využít, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla.

6. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

7. Nebezpeční škody na zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. VI.4 podmínek, na Vás nebezpečí škody na zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží.

8. V případě, že zboží nebylo v e-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:

a) mimořádného výpadku výroby zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné zboží dodat;

b) prodlení s dodáním zboží od našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.

9. V případě, že nebudeme schopni Vám zboží dodat ani do 30 dnů od uplynutí doby doručení zboží uvedené v potvrzení objednávky, a to z jakéhokoli důvodu, jsme my i Vy oprávněni od smlouvy odstoupit.

 

VII. Práva z vadného plnění

1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na zboží podle čl. VI.7 podmínek je zboží bez vad, zejména pak, že:

a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme u popisu zboží uvedli, případně takové, které lze s ohledem na povahu zboží očekávat;

b) je vhodné pro účely, které jsme uvedli nebo pro účely, které jsou pro zboží tohoto typu obvyklé;

c) odpovídá jakosti nebo provedení dohodnutého vzorku, pakliže byla jakost nebo provedení stanovena podle vzorku;

d) je v odpovídajícím množství a hmotnosti;

e) splňuje požadavky na něj kladené právními předpisy;

f) není zatíženo právy třetích stran.

2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

3. V případě, že bude mít zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. VII.1, můžete nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který naleznete >>> ZDE a zároveň tvoří přílohu č. 1 těchto Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně, s výjimkou případů dle čl. 7.4, bez našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění. V případě, že si nezvolíte řešení vady, máte práva uvedená v čl. 7.5 i v situacích, kdy vadné plnění bylo podstatným porušením smlouvy.

4. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, máte následující práva:

a) na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží;

b) na odstranění vady opravou zboží;

c) na přiměřenou slevu z ceny;

d) na odstoupení od smlouvy.

V případě, že zvolíte vyřešení dle bodů a) nebo b) a my vadu takto neodstraníme v přiměřené lhůtě, kterou jsme uvedli, nebo Vám sdělíme, že tímto způsobem vadu neodstraníme vůbec, máte práva dle bodů c) a d), i když jste je v rámci reklamace původně nepožadovali. Zároveň pokud si zvolíte odstranění vady opravou zboží a my zjistíme, že je vada neopravitelná, oznámíme Vám to a můžete si zvolit jiný způsob odstranění vady.

5. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, máte následující práva:

a) na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží;

b) na odstranění vady opravou zboží;

c) na přiměřenou slevu z ceny.

Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit, vzniká Vám právo od smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také v případě, kdy nemůžete zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vad po opravě zboží nebo při větším počtu vad zboží.

6. V případě podstatného i nepodstatného porušení nemůžete odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůžete vrátit zboží ve stavu, v jakém jste ho obdrželi. To ale neplatí v následujících případech:

a) došlo-li ke změně stavu zboží v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady;

b) bylo-li zboží použito ještě před objevením vady;

c) nebyla-li nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu způsobena Vaším jednáním anebo Vaším opomenutím,

d) došlo-li z Vaší strany před objevením vady k prodeji, spotřebování nebo pozměnění zboží při obvyklém použití; pokud k tomu však došlo jen částečně, je Vaší povinností tu část zboží, kterou vrátit lze a v takovém případě Vám nebude vrácena část Cen odpovídající Vašemu prospěchu z užití části zboží.

7. Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od smlouvy.

8. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového zboží, je Vaší povinností nám původní zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme my.

9. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámyt a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí zboží.

10. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží.

11. Ustanovení ohledně práva z vad se nepoužijí v případě:

a) zboží, které je prodávané za nižší cenu, na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;

b) opotřebení zboží způsobeného jeho obvyklým užíváním;

c) použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo, když jste jej převzali;

d) kdy to vyplývá z povahy zboží.

 

VIII. Odstoupení od smlouvy

1. K odstoupení od smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi námy a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne doručení zboží. V případě, že jsme uzavřeli smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání poslední části zboží, a v případě, že jsme uzavřeli smlouvu, na základě které Vám budeme zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky. Od smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy uvedené u našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z naší strany, který naleznete >>> ZDE a zároveň tvoří přílohu č. 2 těchto Podmínek.

3. Ani jako spotřebitel však nemůžete od smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem smlouvy:

a) zboží, jehož cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na naší vůli a může k nim dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy;

b) dodání alkoholických nápojů, které mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejich cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na naší vůli;

c) zboží, které bylo upraveno podle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu;

d) zboží, které podléhá rychlé zkáze a zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným;

e) zboží v uzavřeném obalu, které bylo z obalu vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit;

f) dodávka zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud došlo k porušení původního obalu;

g) dodávka novin, periodik nebo časopisů;

h) dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s Vaším předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a my jsme Vám sdělili, že nemáte právo na odstoupení od smlouvy.

4. Lhůta k odstoupení dle čl. VIII.2 podmínek se považuje za zachovanou, pokud nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od smlouvy odstupujete.

5. V případě odstoupení od smlouvy Vám bude cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než nám zboží vrátíte či než prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět nám. zboží nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.

6. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. VIII.2 podmínek jste povinní nám zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili cenu za dopravu, avšak pouze ve výšiodpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme pro dodání zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že my porušíme uzavřenou smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k nám, ovšem opět pouze do výše ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, který jsme při dodání zboží nabízeli.

7. Odpovídáte nám škodu v případech, kdy bude zboží poškozeno v důsledku Vašeho nakládání s ním jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Způsobenou škodu Vám v takovém případě vyúčtujeme poté, co nám zboží bude vráceno a splatnost vyúčtované částky je 14 dní. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení ceny.

8. My jsme oprávněni odstoupit od smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v čl. VI.9. podmínek. Můžeme také od smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.

 

IX. Řešení sporů se spotřebiteli

1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.

2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@gario.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.

3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.

4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

X. Závěrečná ustanovení

1. Pokud náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řádit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.

2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u našich identifikačních údajů. my budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve smlouvě, v uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.

3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. my jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených smluv, ale pouze smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě smlouvy máme dodávat zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené smlouvy na pravidelné a opakované dodávky zboží, stávají se nové podmínky součástí naší smlouvy a uplatní se na další dodávku zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.

4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme my i Vy právo od smlouvy odstoupit.

5. Přílohou podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

6. Smlouva včetně podmínek je archivována v elektronické podobě u nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto podmínky a potvrzení objednávky se shrnutím objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke smlouvě i bez naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení objednávky a podmínky uložit.

7. Tyto podmínky nabývají účinnosti 26.07.2016.

 


Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci

 

Adresát:

Gario Art, s.r.o.

9. května 152

289 06 Sány

Tel: +420 731 664 681

E-mail: info@gario.cz

 

Uplatnění reklamace:

Datum uzavření smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

Datum:

 

Podpis: 

 


Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od smlouvy

 

Adresát:

Gario Art, s.r.o.

9. května 152

289 06 Sány

Tel: +420 731 664 681

E-mail: info@gario.cz

 

Tímto prohlašuji, že odstupuji od smlouvy:

Datum uzavření smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace zboží, kterého se smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

 Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti Gario Art, s.r.o. („společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží společnosti odeslal.

 

Datum:

 

Podpis:

Ochrana osobních údajů

Jsme společnost Gario Art, s.r.o. se sídlem Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, IČ: 21908842, DIČ: CZ21908842.

Provozujeme e-shop na webových stránkách https://www.gario.cz/.

Pro prodej zboží a provoz našich webových stránek zpracováváme některé osobní údaje.

Zpracování osobních údajů upravuje zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických sobo v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“).

 

I. Zpracování osobních údajů

 A.  Zpracování osobních údajů v případě použití kontaktního formuláře.

Pokud poptáváte naše produkty a služby, budeme pracovat s Vašimi kontaktními údaji, které nám sdělíte, hlavně prostřednictvím poptávkového formuláře. Jsou to: jméno, příjmení, telefonní číslo a emailová adresa.

Z jakého důvodu?

Kontaktujeme Vás přes ně pro další domluvu ohledně zboží a služeb.

Na základě jakého právního důvodu?

Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – jednání o smlouvě, resp. provedení opatření před uzavřením smlouvy na Vaši žádost.

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

Pokud nenavážeme další spolupráci, Vaše data budeme zpracovávat nejdéle 5 let od naší poslední komunikace.

 

 B. Zpracování osobních údajů v případě nákupu

Pokud u nás nakoupíte, budeme pracovat s údaji, které nám vyplníte. Jsou to hlavně fakturační údaje: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo a emailová adresa.

Z jakého důvodu?

Osobní údaje potřebujeme zpracovat, abychom splnili naši smlouvu - dodali Vám naše zboží. Přes kontaktní údaje s Vámi budeme také komunikovat ohledně stavu vaší objednávky, případně ohledně reklamací nebo Vašich dotazů.

Osobní údaje budeme dále zpracovávat pro splnění našich povinností, které nám plynou ze zákona (hlavně pro účetní a daňové účely, případně pro vyřízení reklamací a jiné).

Na základě jakého právního důvodu osobní údaje zpracováváme?

Jedná se o zpracování na základě čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy a čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – plnění naší právní povinnosti.

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

Po dobu plnění naší služby a poté 10 let od posledního poskytnutí takové služby nebo dodání zboží.

 

 C. Newslettery (obchodní sdělení) 

Pokud jste nakupující zákazník a nezakázali jste nám to při nákupu, použijeme Vaši e-mailovou adresu pro rozesílku našich novinek.

 
Na základě jakého právního důvodu?

Umožňuje nám to ust. § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, pokud jste nám to při nákupu nezakázali.

Jak dlouho budeme osobní údaje zpracovávat?

5 let od Vašeho posledního nákupu. Z rozesílky se můžete kdykoliv odhlásit prostřednictvím e-mailu nebo nás kontaktujte na e-mailu: info@gario.cz.

 

II. Kdo se k datům dostane?

Vaše data zůstanou u nás. Přesto pro nás pracují některé společnosti nebo jiné osoby, které se k datům dostanou proto, že nám pomáhají s chodem našeho e-shopu. Jsou to:

  • provozovatel e-shopové platformy Shoptet (společnost Shoptet a.s., se sídlem Dvořeckého 628/8, Břevnov, 169 00, Praha 6, IČ: 289 35 675, společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B vložka 25 395),
  • společnost podílející se na expedici zboží (Chameleoon, s.r.o. se sídlem Bytčická 9009/14, 010 01 Žilina, Slovenská republika, IČ: 55782884, společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku u Okresního soudu v Žilině, oddíl Sro, vložka 83414/L),
  • společnost podílející se na expedici zboží (General Logistics Systems Czech Republic s.r.o., se sídlem Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, IČ: 260 87 961, společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 66184),
  • společnosti podílející se na expedici zboží (Zásilkovna s.r.o. se sídlem Českomoravská 2408/1a, 190 00 Praha 9, IČ: 28408306, společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 139387),
  • společnost podílející se na expedici plateb (GoPay, s.r.o. se sídlem Planá 67, 370 01 Planá, IČ: 26046768, společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 11030),
  • společnosti podílející se na marketingu (Biano, s.r.o. se sídlem Křižíkova 148/34, Karlín, 186 00 Praha, IČ: 04146905, společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 243209),
  • společnosti podílející se na marketingu (Favi, a.s. se sídlem Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČ: 04857402, společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 28244),
  • společnosti podílející se na marketingu (Heureka Group a.s. se sídlem Karolinská 706/3, 186 00 Praha 8 - Karlín, IČ: 07822774, společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 24131),
  • společnosti podílející se na marketingu (Seznam.cz a.s. se sídlem Radlická 3294/10, Smíchov, 150 00 Praha, IČ: 26168685, společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 6493),
  • společnosti podílející se na e-mail marketingu (Ecomail.cz, s.r.o. se sídlem Na Zderaze 1275/15, 120 00 Praha 2, IČ: 02762943, společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 223183),

Osobní údaje zpracováváme pouze na území Evropské unie.

 

III. Co byste dál měli vědět 

V naší společnosti nemáme jmenovaného pověřence pro ochranu osobních údajů.

V naší společnosti nedochází k rozhodování na základě automatického zpracování či profilování.

Pokud byste měli k osobním údajům otázky, kontaktujte nás na e-mailové adrese info@gario.cz nebo zavolejte na tel. č. +420 731 664 681.

 

IV. Používání souborů cookies

Cookies jsou textové soubory obsahující malé množství informací, které se při návštěvě našich webových stránek stahují do Vašeho zařízení. Soubory cookies se následně při každé další návštěvě odesílají zpět na webovou stránku nebo jinou webovou stránku, která je rozpozná. 

Soubory cookies plní různé úlohy, například umožňují efektivní navigaci mezi webovými stránkami, zapamatování si Vašich preferencí a celkově zlepšují zkušenost uživatele. Dokážou také zajistit, aby reklamy zobrazované on-line byly lépe přizpůsobené Vaší osobě a Vaším zájmům.

Na webových stránkách používáme následující cookies:

  • Nezbytné cookies: jsou zapotřebí k provozu webových stránek, umožňují například přihlásit se do zabezpečených částí stránek a další základní funkčnosti stránek. Tato kategorie cookies se nedá zakázat.
  • Analytické/statistické cookies: umožňují nám například rozpoznat a zjistit počet návštěvníků a sledovat, jak naši návštěvníci používají webové stránky. Pomáhají nám zlepšovat způsob, jakým stránky fungují, například tak, že umožňují uživatelům snadno najít to, co hledají. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.
  • Reklamní cookies: používají se ke sledování preferencí a umožňují zobrazit reklamu a další obsah, které nejlépe odpovídají Vašemu zájmu a online chování. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.

Upozorňujeme, že třetí strany (včetně např. poskytovatelů externích služeb) mohou rovněž používat cookies a/nebo přistupovat k údajům shromažďovaným cookies na webových stránkách.

Používané soubory cookies:

Zpracovatel Platforma Cookie Popis Platnost
Statistické
Google LLC Google Analytics _ga Slouží k identifikaci uživatelů 2 roky
Google LLC Google Analytics _gid Slouží k identifikaci uživatelů po dobu 24 hodin po poslední aktivitě 24 hodin
Google LLC Google Analytics _ga_* Používá se k zachování stavu relace 2 roky
Google LLC Google Analytics _gat Používá se k omezení počtu požadavků na server 1 minuta
Google LLC Google Analytics AMP_TOKEN Obsahuje token, který lze použít k načtení Client ID ze služby AMP Client ID 30 sekund až 1 rok
Marketingové
Google LLC Google Ads _gac_* Používá se k ukládání a počítání zobrazení stránek 90 dní
Google LLC Google Ads ads/ga-audiences Obsahuje informace pro účely remarketingu ihned
Google LLC Google Ads goog_pem_mod Používá se k doručování reklam nebo retargetingu trvale
Google LLC Google Ads google_pem_mod Používá se k doručování reklam nebo retargetingu trvale
Meta Platforms, Inc. Facebook Pixel _fbp Používá se k rozlišení a sledování uživatelů 3 měsíce
Meta Platforms, Inc. Facebook Pixel _fbc Je uložena pouze v případě, kdy uživatel navštíví web přes reklamu 3 měsíce
Seznam.cz, a.s. Sklik sid Sledování konverzí 30 dní
Seznam.cz, a.s. Sklik Sklik-* Retargeting 30 dní

 

Další informace o cookies a jejich aktuální seznam naleznete prostřednictvím jednotlivých internetových prohlížečů, nejčastěji v položce Nástroje pro vývojáře.

Souhlas může být vyjádřen prostřednictvím zaškrtávacího políčka obsaženého v tzv. cookie liště. Soubory cookies můžete i následně v nastavení svého internetového prohlížeče odmítnout, nebo si nastavit užívání jen některých.

Další informace o správě cookies v jednotlivých prohlížečích naleznete na následujících odkazech:

Microsoft Edge - https://docs.microsoft.com/cs-cz/sccm/compliance/deploy-use/browser-profiles

 

V. Vaše práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů

Nařízení GDPR Vám dává mimo jiné právo obrátit se na nás a chtít informace, jaké Vaše osobní údaje zpracováváme, vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a nechat je aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, můžete požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů, požadovat po nás v určitých situacích výmaz osobních údajů a v určitých případech máte právo na jejich přenositelnost. Proti zpracování na základě oprávněného zájmu lze vznést námitku.

Pokud si myslíte, že s daty nenakládáme správně, máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů, případně se se svými nároky obrátit na soud.

Tyto podmínky jsou účinné od 26.07.2016.

Reklamace a vrácení zboží

V první řadě bychom chtěli zdůraznit, že se snažíme všechny případy řešit promptně a v co nejkratším čase. Pracujeme vždy naplno a ke spokojenosti našich zákazníků.

 

Reklamace

Abychom celý proces reklamace urychlili, tak bychom vás poprosili o zaslání detailních informací + fotografií vady na e-mailovou adresu info@gario.cz a my se v co nejkratší době ozveme ohledně dalšího postupu.

Informace o podmínkách reklamace naleznete v našich obchodních podmínkách >>> ZDE.

Reklamační formulář najdete >>> ZDE.


Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Spotřebitel má podle zákona právo odstoupit od smlouvy na dálku do 14 dnů bez udání důvodu (netýká se to zboží vyrobeného na míru, např. rolety nebo síťky proti hmyzu).

Informace o podmínkách vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách >>> ZDE.

Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete >>> ZDE.

 

Zboží je třeba zaslat na naši korespondenční adresu:

Gario Art, s.r.o.

9. května 152

289 06 Sány

Tel.: +420 731 664 681

E-mail: info@gario.cz

 

POZOR! Náklady na přepravu nese kupující!

Podnikatel podle zákona č. 89/2012 Sb., § 1832 odst. 3 není povinen nést náklady na přepravu vráceného zboží.

UPOZORNĚNÍ: Prosíme o odeslání celého obsahu objednávky, a tedy i dárek, děkovný list a originál, popřípadě kopii faktury! Zboží musí být důkladně zabaleno tak, aby se při přepravě nepoškodilo!